Rozpoznaj na podstawie poniższych opisów metody prezentacji zjawisk na mapach, a następnie podaj ich nazwy:
a)Metoda taukazuje natężenie określonego zjawizka w grancach danego obszaru za pomocą barw o ustalonej skali.
b)Za pomocątej metody można przedstawić zjawizka, które zmieniają się w przestrzeni w sposób ciągły.
c)W metodzie tej wykorzystuje się znaki wmowne do przedstawiania na mapie obiektów, które są zbyt małe, aby pokazać je w skali mapy.
d)Metoda ta służy do przedstawiania wielkości lub struktury zjawizka za pomocą diagramów lub wykresów naniesionych na mapę.

Bardo liczę na waszą pomoc!
Z góry dzięki;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:49:43+01:00
A) Metoda Kartogramu
b) Metoda Izolinii
c) Metoda Sygnaturowa
d) Metoda Kartodiagramu
18 4 18
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T14:52:33+01:00
1- metoda sygnatur powierzchniowych
2. metoda znaków ruchu
3. sygnatur liniowych
4. metoda wykresow lokalizowanych
7 1 7
2009-11-08T14:53:03+01:00
A)metoda katrogramu
b)metoda izolini
c) metoda sygnaturowa
d)metoad kartodiagramu
7 3 7