Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:51:51+01:00
Cos krotkiego piszesz?? To ja ci troszke pomoge,a ty sama to rozwiniesz dobrze?? ;>

Polacy od zawsze byli tolerancyjni, ale czy aby na pewno?
Dajmy na ten przyklad zydow.. Niektorzy POlacy wrecz ich nie nawidza, a dlaczego?? Poniewaz uwazaja ich za odmiencow, dziwakow.. Mozna o polakach powiedziec,ze sa patriotami , pracowici <chodz nie zawsze> ale ze sa tolerancyjni?? Musze przyznac,ze nie zawsze i nie kazdy polak . Zdarzaja sie tacy co kazdego przyjma do siebie z otwartymi ramionami,ale i tacy co najchetniej "pozbyliby sie" innych ras ludzkich.

To tyle ;]] mam nadzieje ze ci to pomoze i oto ci chodzilo :*
2009-11-08T14:53:01+01:00
Większość Polaków jest bardzo mało tolerancyjna.
Dowodzą tego liczne protesty homoseksualistów proszących o to, by ich nie obrażano i dyskryminowano, bo są takimi samymi ludźmi jak inni. Duża ilość Polaków to rasiści.
Nie tolerują między innymi czarnoskórego piłkarza - Rogera, mimo iż strzela gole i dobrze gra.
2009-11-08T14:53:56+01:00
W mojej ocenie Polacy nie są tolerancyjni. Robią wszystko, by cokolwiek zarzucić obcokrajowcom, lub osobą o innej karnacji. Nie tolerują czarnoskórych, rudych. Być może dzieje się tak dlatego, że czegoś im zazdroszczą, np powodzenia, czy stanu majątkowego.
Są oczywiście Polacy, którzy są tolerancyjni, jednak takich ludzi jest w dzisiejszych czasach coraz mniej. Teraz każdy chce być najlepszy.