Odpowiedzi

2009-11-08T14:55:24+01:00
To znaczy że człowiek wierzy w jakąś religie
20 2 20
2009-11-08T14:56:10+01:00
Być człowiekiem religijnym, znaczy być wierzącym.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:58:15+01:00
Człowiek od początku był istotą religijną, czyli związaną z Istotą Najwyższą. Każdy człowiek w coś wierzy. Nie zawsze to jest dobre, ale wiara w nim istnieje, więc jest istotą religijną.

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
10 4 10