Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T14:57:06+01:00
Pan Artur zarabiał 1500 zł miesięcznie, a pan Piotr 2500 zł. Od zarobków płacą 19% podatku . O ile większą kwotę podatku
płaci pan Piotr ?

1500 * 0,19 = 285zł podatku
2500 * 0,19 = 475zł podatku

475 - 285 =190zł
Piotr płaci o 190zł więcej.
2009-11-08T14:58:32+01:00
Pan Artur 1500zł*0.19=285
Pan Piotr 2500zł*0.19 =475zł
475zł-285zł=190zł
2009-11-08T15:02:13+01:00
100%-19%= 81%
1900*81%=1900*81/100= 19*81=1629
2500*81%=2500*81/100= 25*81= 2025
2025-1629=396