Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T15:00:55+01:00
V=abc
V=2dm*11dm*6dm=132dm3
1dm3=1l
132l<150l
Odp.Nie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:07:15+01:00
V-objętość

V=0,2m x 1,1m x 0,6m=0,132m³ czyli 132dm³

1 litr to 1 dm³

132 l

odp. Nie, nie zmieści się do niej 150l ziemi
  • oczo
  • Początkujący
2009-11-08T15:19:14+01:00
V=a*b*c
V=2dm*11dm*6dm=132dm3
1dm3=1l
czyli 132dm3=132l
Odp:nie zmieści się