Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:06:02+01:00
1
a) 2C6H14+19O2->12CO2+14H2O
b) 2C5H12+11O2->10CO+12H2O
c) 2C4H6+3O2->8C+6H2O
2
a)CH2-CH2+I2->CH2I-CH2I - 1,2-dijodoetan
b)CH2-CH2+Cl2->CH2Cl-CH2-Cl - 1,2dichloroetan
2009-11-08T15:12:52+01:00
1. a) 2C₆H₁₄ + 19O₂ → 12CO₂ + 14H₂O
b) 2C₅H₁₂ + 110₂ → 10CO + 12H₂0
c) 2C₄H₆ + 3O₂ → 8C + 6H₂0

2. a) CH₂ - CH₂+ I₂ → CH₂I - CH₂I - 1,2-dijodoetan
b) CH₂ - CH₂ + Cl₂ → CH₂Cl - CH₂ - Cl - 1,2-dichloroetan

Proszę bardzo. Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam serdecznie ;).