Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T15:06:41+01:00
Powietrze polarno morskie - latem/ wiosna - ochłodzenie, zwiekszenie zachmurzenia i opdow ; jesien/zima - odwilz, zwiekszone zachmurzenie i opady

polarno-kontynentalne - lato/wiosna - goraco, male zachmurzenie i opady ; jesien/zima - mrozno, male zachmurzenie i opady
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:06:58+01:00
Powietrze polarne morskie - w zimie przynoszą one ocieplenie, opady deszczu ze śniegiem i odwilż. w lecie powodują ochłodzenie wzrost zachmurzenia i opady.
Powietrze polarne kontynentalne dociera nad Polskę głównie zimą. Będąc wówczas mroźne i suche, przynosi słoneczną pogodę. gdy napływa latem, jest ciepłe i suche.