Które zdania to prawda a które to fałsz?? help!!

1. rzeźba pełna to taka, którą da się ogladać z każdej strony.
2. relief, czyli inaczej płaskorzeźba, to rzeźba wykonana na płaszczyźnie.
3. rzeźb nie można wyk. z metalu
4. świątki to figurki przedstawiające jezusa i maryję wyk. przez rzeźbiarzy ludowych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:05:35+01:00
1. Prawda
2. Prawda
3. Fałsz
4. Prawda
5 5 5
2009-11-08T15:06:24+01:00
1 prawda
2 prawda
3 fałsz
4 prawda


mam nadzieje ze dostane najlepsze ;)
4 5 4