Odpowiedzi

2009-11-08T15:05:31+01:00
Poprzez budowanie wiatrakowych elektrowni,kupując ekologiczne samochody,jeżdżąc rowerami,Ograniczyć użycie fabryk
2009-11-08T15:05:32+01:00
Trzeba używać jak najwięcej ekologicznych urządzeń
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:07:52+01:00
- Używać dezedorantów z napisem ozon friendly
- emitować mniej zanieczyszczeni do atmosfery
- nie wyrzucamy lodówek z freonem tylko oddajemy do sklepów ze skupem zurzytych maszyn
- ograniczać jazde samochodem