Odpowiedzi

2009-11-08T15:07:39+01:00
Wyrzucanie smieci ,spaliny;samochodowe ,fabryk ,
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:09:04+01:00
A) susze,
b)erozja,
c)eksploatacja surowców naturalnych,
d) zabudowa techniczna,
e) zanieczyszczenie powietrza i wody,
f) wysypisko śmieci
5 4 5
2009-11-08T15:09:47+01:00
Kopalnie odkrywowe
nawozy sztuczne
kwaśne deszcze
ubożenie warstwy próchnicy po wycieciu lasów zanieczyszcenie atmosferynadmierne uprzemysłowienie i urbanizacja
3 5 3