Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:16:48+01:00
Jestem siostrą wiatru, ognia, wody i ziemi. razem z całą ziemią tworzymy całość. oni dopełniają mnie, a ja ich. żadne z nas nie może istnieć bez drugiego. jak bez wody nie byłoby ognia, ziemi powietrza, tak bez natury nie istniałby człowiek. każdy składnik, każdy wytwór naszej wspólnej matki natury, jest równie ważny, choc nie pozbawiony wad. jestem siostrą - łączy nas miłość, braterstwo, nadzieja, przyjaźń. jesteśmy ulepieni i stworzeni przez tego samego, jesteśmy równie mali w jego oczach, jesteśmy równie mikroskopijni w skali kosmosu.
2009-11-08T21:17:39+01:00
Jestem siostra wiatru, ognia, wody i ziemi. Razem jestesmy jednym wielkim zywiolem, ktorego nie uda sie w zaden sposob zatrzymac. Bowiem uzupelniamy sie wzajemnie. Czyzbym byla bez wiatru, ognia wody oraz ziemi? Zwyczajnym , malutkim zywiolem, nic nie znaczacym w przyrodzie. Z nimi czuje sie slina, odwazna nie pokonana-bez nich jak kwiat na pustyni... Samotna, niedowartościowana. To dzieki nim wyzwalam swoja energie i chec istnienia. DZIEKUJE WAM!!


mam nadzieje , ze sie przyda :* ;]