Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:17:35+01:00
Gdy Kirke ich zaczarowała, jednemuz nich udało się uratować. Pobiegł do Odysa wszystko opowiedzieć. Odys wyruszyłdo pałacu na ratunek. Po drodze spotkał Hermesa,który dał mu ziele chroniące przed czarami. Gdy Kirke chciała go też zaczarować, ten skoczył do niej z mieczem i zarządał uwolnienia towarzyszy, odczarowania ich. Kirke posłuchała rozkazu.
2 5 2
2009-11-08T15:19:24+01:00
Odyselusz postanowił ich ocalić rzucił się z mieczem na boginię (która zamieniła jego towarzyszów) potem zeszli do pod ziemi rozmawiali ze zmarłymi dowiedzieli się o swojej przyszłości i odplyneli.
1 5 1