Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:19:14+01:00
Mięśnie szkieletowe- zbudowane są z ułożonych w pęczki włókien mięśniowych. Włókna te mają wrzecionowaty kształt i zawierają dużą ilość jąder komórkowych. Mają długość kilku centymetrów i średnicę 10 - 100 mm.
1 5 1
2009-11-08T15:22:19+01:00
Mięśnie szkieletowe są to mięśnie poprzecznie prążkowane. Pracują one zależnie od woli, szybko ulegają zmęczeniu, ich skurcze są krótkotrwałe, ale silne. Mięśnie szkieletowe zbudowane są z ułożonych w pęczki włókien mięśniowych. Włókna te mają wrzecionowaty kształt i zawierają dużą ilość jąder komórkowych. Mają długość kilku centymetrów i średnicę 10 - 100 mm.
3 3 3
2009-11-08T15:22:32+01:00
Mięśnie które zapewniaja przyczepnośc szkieletu to wnętrza ciala. sa zbudowane z mięśni poprzecznie prążkowanych.