Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:38:36+01:00
Uwaga człowiek w przyszłości wyglądac będzi jak ;robot do wszystkiego; poniwaz człowiek jest coraz bardziej zagoniony i nie bedzie miał czasu aby wszystkiemu podołac
1 1 1
2009-11-08T15:41:49+01:00
Oto człowiek który wygroda dziś.w przysłości człowiek bedzie obrośniely a może bedzie liliputem ich dzieci nie bedą mięć zebów.Dorosły człowiek bedzie co rok malał o 5cm.Człowiek który bedzie miał 100 lat prawdo podobnie bedzie mazył 10kilo i bedzie miał ok120cm


Myśle zeoto ci chodzi
1 4 1