1.O której godz.byś chciał/a iść do szkoły?
2.O której godz.byś chciał/a wyjść ze szkoły?
3.Oblicz? 58²=?
4.Podaj ulu.bajkę z dzieciństwa?
5.Podaj ulu.serial z TVN?
6.Podaj ulu.film przygodowy?
7.Byłeś za granicą?
8.Znasz dobrze przepisy ruchu drogowego?
9.Twoje ulu.perfumy (firma)?
10.Widziałeś ufo?

3

Odpowiedzi

2009-11-08T15:21:28+01:00
1.20:00
2.20:30
3.3364
4.Dragon Ball Z
5.nie oglądam seriali
6.Bad Boys
7.Tak
8.Tak
9.Lamborgini
10.Nie


kto takie rzecyz zadaje?:D
1 2 1
2009-11-08T15:22:03+01:00
1.10
2.13
3.3364
4.Miś Uszatek
5.M Jak Miłość
6.w Puszczyni i Puszczy
7.Tak
8.Tak
9.C-thru
10.Nie
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:23:21+01:00
1. w ogóle
2. nie iśc tam
3. 3364
4. tabaluga
5. kobieta na krańcu świata
6. niekończąca się opowieśc
7. taak,. przede wszystkim miasta:)
8. taak trzeba wiedzie co się łamie
9. coco chanel
10. setki razy :P:P:P:P:P:P
1 5 1