Odpowiedzi

2009-11-08T15:33:12+01:00
Jest pięknie i spokojnie jest wiele dzrzeaw i zwsze śpiewają ptaszki odwiedzają mnie znajomi i czasami dunaj wieczorem zasypiam otulony kocem który doostałem patrząc w niebo
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:33:43+01:00
Mieszkam na wyspie tu jest na prawdę cudownie. Z każdej strony otacza mnie morze.Ta przygoda jest bardzo fantastyczna i zadziwiająca.Mogę zostać na tej wyspie już do końca życia.Jestem głodna i chce mi się pić.Zjadam kanapkę która została wcześniej przygotowana.Opróżniam całą zawartość butelki z sokiem pomarańczowym.Do butelki wsadzam list który wcześniej napisałam aby powiadomić rodziców że nic mi nie jest.Wyrzucam butelkę na otwarte morze.Teraz trzeba tylko czekać aż kogoś po mnie wyślą.A może o mnie zapomnieli i zostawią mnie na tej wyspie.Nie miała bym im tego za złe bo całkiem mi się tu spodobało. Zaprzyjaźniłam się z pomieszkującymi tu żółwiami.Idę pozwiedzać mój chwilowy dom.Po chwili cały ten piękny obraz widzę jak przez mgłę.....Budzę się a jednak to był tylko piękny sen.Szkoda że tak szybko się skończył.
1 5 1
2009-11-08T17:29:16+01:00
Mieszkam na wyspie tu jest dużo drzew i jest bardzo ciepło. Na około wyspy jest może a na brzegu wyspy siedze ja ......... i łowie ryby.
Tutaj na wyspie jest mój szałas a w szałasie różne przedmioty.
Jest tu dużo zwierząt roślin i ciszy.
Pamiętam jak raz spotkałam (spotkałem) weża i się bardzo przestraszyłam pobiegłam do szałasu ciesze się że mieszkam na wyspie.
1 5 1