Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T15:22:00+01:00
Avast to program antywirusowy zaprojektowany specjalnie dla maszyn z systemem operacyjnym Mac OS X. Program opiera się na centralnym skanowaniu przed wirusami, zawiera skaner mailu oraz umożliwia skanowanie na żądanie i skanowanie na dostęp, przy pomocy prostego interfejsu użytkownika. Choć program zaprojektowany został dla użytkowników indywidualnych i jego cena temu odpowiada, jego wydajność zbliża się do wydajności programu zaprojektowanego dla serwerów.

5 3 5
2009-11-08T15:23:32+01:00
Avast- jeden z najpopularniejszych programów antywirusowych. jej producentem jest firma ALWIL Software a.s., Jest używany w 27 wersjach językowych.Chroni on nasz komputer przed groźnymi wirusami.
29 4 29