Jest to krzyżówka :D
1._______ szept- szept,który jest dobrze i daleko słyszalny.(9 liter)
2.Wejść na _______- być wystawionym na scenie (o sztuce)(5 liter)
3.dESki _____-scena(9 liter)
4.Grać od _____ do kulisy-grać zbyt swobodnie,nadużywać gestów.(7)
w ______ słowo jakieś:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:28:11+01:00
1. teatralny
2. afisz
6. teatralne
4 kulisy
2 5 2
2009-11-08T15:29:40+01:00
1. Sceniczny szept
2. Wejść na afisz
3. Deski teatralne
4. Grać od kulisy do kulisy (to nie jest 7 literek tylko 6;))

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
7 4 7