Odpowiedzi

2009-11-08T15:34:00+01:00
Dzięki sakramentowi chrztu stałem się parafianem. Mam obowiązek chodzic do kościoła i głosić o Bogu.
2009-11-08T15:34:23+01:00
Sakrament chrztu jest bardzo ważny ponieważ oczyszcza nas z grzechu pierworodnego a także daje nam możliwość w uczestnictwu sakramentów świętych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:34:41+01:00
Uważam, chrzest był moim bardzo ważnym przeżyciem, choć go nie pamiętam . W dniu (wpisz datę swojego chrztu) pozbyłem się grzechu pierworodnego, co jest dla mnie bardzo ważne,ponieważ mogę przyjąć dalsze sakramenty i czuje, ze nalezę do Pana .