Odpowiedzi

2009-11-08T15:34:33+01:00
Pierwsze igrzyska olimpijskie odbywały się w Olimpii w Grecji i były rozgrywane co cztery lata. Pierwsze udokumentowane igrzyska odbyły się w roku 776 p.n.e.
35 3 35
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:36:41+01:00
Pierwsze starożytne igrzyska olimpijskie odbyły się w Olimpii w Grecji w roku 776 p.n.e.
Pierwsze nowożytne letnie igrzyska olimpijskie odbyły się w 1896 roku w Atenach, a zimowe w 1924 w Chamonix.

Myślę, że pomogłam. Pozdrawiam serdecznie ;).
60 4 60