Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:39:30+01:00
Jest to różnica między średnią temp. powietrza atmosferycznego w między najcieplejszym mięsiącem i najzimniejszym
4 4 4
2009-11-08T15:40:09+01:00
Amplituda powietrza to jest takie coś :
-że dodajemy wszystkie temperatury powietrza z mieśiąca i dzielimy przez ilość dni
-średnia temperatura powietrza w ciągu całego miesiąca
4 3 4
2009-11-08T15:41:58+01:00
AMPLITUDA POWIETRZA - różnica między średnią temperaturą powietrza atmosferycznego w najcieplejszym i w najchłodniejszym miesiącu w roku, np. najniższa temperatura wynosiła 10 stopni, a najwyższa 30 stopni, co daje 40 stopni Celsjusza różnicy. (Bo 10+30=40 stopni Celsjusza)
3 4 3