Odpowiedzi

2009-11-08T15:47:44+01:00
Pozytywne: w chemii oczyszczanie białek, oczyszczanie uranu w fizyce jądrowej
negatywne: trudność z hamowaniem np pociągu, podczas gwałtownego hamowania można się poobijać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:33:57+01:00
Pozytywna cechą bezwładności jest większa masa ciała która pozwoli na mniejszy upadek natomiast negatywną strona jest upadek gdyż nasze ciało upadnie i zostanie poobijane.
Im większa masa tym większa bezwładność.
Przykłady
-gwałtowne hamowanie pojazdu,
-kopnięcie piłki,
-stąpniecie błota z butów.