Odpowiedzi

2009-11-08T15:41:01+01:00
C₄H₈ + 6 O₂ --> 4 CO₂ + 4 H₂O (spalanie całkowite)

C₄H₈ + 4 O₂ --> 4 CO + 4 H₂O (półspalanie)

C₄H₈ + 2 O₂ --> 4 C + 4 H₂O (spalanie niecałkowite)
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:43:57+01:00
Buten - C₄H₈

C₄H₈ + 6O₂ → 4CO₂ + 4H₂O - spalanie całkowite
C₄H₈ + 4O₂ → 4CO + 4H₂O - półspalanie
C₄H₈ + 2O₂ → 4C + 4H₂O - spalanie niecałkowite

Proszę bardzo. Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
18 4 18
2009-11-08T15:46:42+01:00
Spalanie całkowite
C₄H₈+60₂→4CO₂+4H₂O
Półspalanie
C₄H₈+40₂→4CO+4H₂O
Spalanie częściowe
C₄H₈+20₂→4C+4H₂O
Prosze:))
7 4 7