Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:42:14+01:00
Dokonuje sie po to by w pierwszej kolejności zając sie tymi najbardziej poszkodowanymi
2 5 2
2009-11-08T15:42:20+01:00
Aby sprawdzić z jakiej przyczyny zmarli
3 2 3
2009-11-08T15:42:43+01:00
Niektore osoby moga przezyc przez 2 minuty a niektore przez 5 min. To zalezy od poniesionych uszkodzen ciała np. osoba z duzym krwotokiem moze przezyc tylko przez 5 min bo inaczej sie wykrwawi.
1 3 1