Odpowiedzi

2009-11-08T15:46:03+01:00
Błogosławieni cisi, to ci, którzy w cichy sposób dochądzą swoich praw i racji
2009-11-08T15:47:52+01:00
Cisi to inaczej łagodni. Błogosławieństwo to uzupełnia poprzednie, ponieważ nie wystarczy być wrażliwym, ale aby czynić miłosierdzie, należy stać się również miły i łagodnym człowiekiem, czyli posiadać umiejętność opanowania uczuć. Uczucia powinny być pod kontrolą rozumu, wtedy będą twórczą siłą w dziedzinie miłosierdzia. Prawdziwe miłosierdzie zawsze będzie mądrym i pełnym wrażliwości działaniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:56:05+01:00
Moim zdaniem to oznacza że najczęścxiej nam się wydaje że ludzie którzy robią wokół swojej osoby dużo szumu to oni daleko zajdą. A Duch święty mówi nam że właśnie takie szare myszki, ludzie niczym nie wyróżniający się z tłumu dojdą do wielkich rzeczy. Że oni na własność posiądą ziemię.
1 2 1