Odpowiedzi

2009-11-08T15:47:50+01:00
28 wrzesnia 2009 roku
byłam na koncercie zespołu "verona". było bardzo fajnie. pierwszy raz oglądałam taki występ na żywo.
29 wrzesnia 2009r
spóźniłam się na autobus! cały moj dzisijeszy dzięń wyglądal tragicznie . od samego rana nic mi się nie układało.najpierw musiałam czekac godzinę,az przyjedzie następny t,a potem jeszcze te wyniki z testu-dostałam pale...
30 września 2009 rok
wieczorem spotkalam się ze znajomymi w barze:D nauczyłam sie grac w bilard;) było super. Aśka jak zwykle na wszystko narzekała ale cała reszta nie zwracała na na nią uwagi:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:50:59+01:00
Dzisiaj pododa nie dopisywał padało przesto nie wystem na dwór.Dzisiaj rano grałem z tatą w warcaby około 12 pojechałem do babci pomogłem babci zrobić ciasteczka.Po upieczeniu cziastek z czałą rodzinom jedniśmy obiad i oglodaniśmy album.Zobaczyniśmy na płycie moją pierwszą komunie o 14 wysło słoncze razem z rodzinom poszliśmy do lasu zbierać grzyby.Zebraliśmy 3 pełne kosze.Wieczorem jedniśmy je na kolacje.Pózniej pojechałem do domu.Ten dzień był udany
1 1 1