Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:46:59+01:00
Na początku znajomości róża strasznie się wymądrzała i miała straszne wymagania a to mnie zasłoń za parawanem bo zamarzne a to mnie podlej a to to a to tamto
Pod koniec jak Mały Książę oznajmił że chce zwiedzić świat to ona swój stosunek do niego zmieniała nie prosiła go żeby został tylko o to żeby pamiętał że zawsze będzie na niego czekała
18 2 18
2009-11-08T15:48:14+01:00
Mały książę traktował róże bardzo dobrze przykrywał ją kloszem na noc podlewał codziennie . Jednak mówiła mu że jest jedynom różom na świecie. Mały książę wyruszył w świat i spotkał miliony róż czuł się oszukany , i miał do róży żal jednak lis mu uświadomił że to jest jego niezwykła róża jedyna na świecie . Mały książę zrozumiał że róż może być tysiące ale tylko ta jest jego.
10 3 10