1.W jaki sposób torfowce magazynują dużą ilość wody?


2Uzupełnij pojęciami(gametofit,sporofit,rodnia,plemnia)
Pokoleniem samożywnym jest............
Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest..............
Na szczycie gametofity męskiego powstają................
Zarodnia powstaje na szczycie.............

3

Odpowiedzi

2009-11-08T15:54:19+01:00
1.Torfowce mają specjalne miejsce na magazynowanie wody.Są też dostosowane do takich warunków.
2.
....sporofit
....gametofit
....plemnie
....rodnii
9 4 9
2009-11-08T16:00:24+01:00
Pokoleniem samożywnym jest sporofit
Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest gametofit
Na szczycie gametofity męskiego powstają plemniki
Zarodnia powstaje na szczycie rodni.
chyba;/
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T17:08:57+01:00
Pokoleniem samożywnym jest sporofit. Pokoleniem rozmnażającym się bezpłciowo jest gametofit
Na szczycie gametofity męskiego powstają plemnia. Zarodnia powstaje na szczycie rodni


Torfowce magazynują wodę dzięki swoim narządom. Są przystosoane do pochłaniania wilgoci.
9 4 9