Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T15:57:10+01:00
Uwazam ze najpotrzebniejszy wynalazek to ogien. Bez niego nie moglibysmy praktycznie nic. Przy ogniu mozna sie ogrzac, mozna przyrzadzic jedzenie, rozswietla mrok, odstrasza zwierzeta, Bog jest plomieniem wiary.
1 5 1
2009-11-08T16:01:33+01:00
Myśle, ze szczepionki, gdyż zapobiegło to rozpowszechnianiu się wielu chorób i ocaliło wiele żywotów
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T16:05:18+01:00
Moim zdaniem to telefon komurkowy Szybkie chodz by krutkie infomacie wysylane sa bardzo szybko.Czlowiek w chwili zagrozenia moze natychmiast zadzwonic po pomoc mimo ze jest sam.Wiele osób jest samotnych potrzebujacych rozmowy , telefon umozliwia nam kontakt ,i nie jest wazne jaka odleglosc bo teraz mozemy skontaktowac sie z całym swiatem
1 5 1