Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:01:00+01:00
Stal-stop żelaza z węglem plastycznie obrobiony i obrabialny cieplnie o zawartości węgla nieprzekraczającej 2,11% co odpowiada granicznej rozpuszczalności węgla w żelazie.Stal otrzymuje się z surówki w procesie świeżenia
Stal znalazła zastosowanie w różnych dziedzinach techniki.
Przykłady zastosowania stali:

* karoseria samochodów
* pokrycia dachu i elewacji
* puszki do konserw
* rury
* konstrukcje budowlane
* elementy mebli
* wiatraki (elektrownie wiatrowe)
* statki i platformy morskie...
18 3 18
2009-11-08T16:05:37+01:00
Jest to stop żelaza z węglem czyli składa się z żelaza i węgla.
np.budownictwo i architektura, sprzęt AGD, przemysł chemiczny, produkcja energii, ochrona środowiska, przemysł transportowy i samochodowy
Myślę że powinno być dobrze :-)
7 3 7