Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:03:59+01:00
Nie lubie - nie z czasownikami piszemy osobno
nie bardzo - nie z przysłówkami piszemy osobno
nie ona - nie z zaimkami piszemy osobno

UFO- nieznany obiekt latajacy
anonim- osoba nikomu nie znana np Gall Anonim
gafa- błąd
2009-11-08T16:05:26+01:00
Anonim - nieznany autora dzieła, jak również samo niepodpisane dzieło. W ujęciu bibliologicznym za anonim uważa się całkowity brak podpisu.

UFO- niezidentyfikowany obiekt latający.określenie obiektu latającego nie dającego się zidentyfikować z żadnym znanym z warunków ziemskich obiektem lub zjawiskiem atmosferycznym. W okresie Zimnej Wojny utrwaliło się potoczne znaczenie UFO jako pojazdu cywilizacji pozaziemskiej (latającego spodka).

gafa - oznacza nietakt, pogwałcenie niepisanych reguł danej społeczności. To co jest przyjęte w jednej kulturze może być uznane za gafę w innej.



2009-11-08T16:57:01+01:00
Nie lubie - nie z czasownikami piszemy osobno
nie bardzo - nie z przysłówkami piszemy oddzielnie
nie ona - nie z zaimkami piszemy oddzielnie

UFO- nieznany obiekt latający
anonim- osoba którą nikt nie zna
gafa- jest to błąd