Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:25:05+01:00
1. całkowite
2 C₂H₂ + 5 O₂ -> 4 CO₂ + 2 H₂0
2. półspalanie
2 C₂H₂ + 3 O₂ -> 4 CO + 2 H₂O
3. niecałkowite
2 C₂H₂ + O₂ -> 4 C + 2 H₂O
4. polimeryzacja
Nie umię narysować, rys zobaczysz tu
http://www.chemia.dami.pl/gimnazjum/gimnazjum10/graf/polimer2.gif
5. przyłączanie chloru i bromu
C₂H₂+ Cl₂ ->C₂H₂ Cl₂
C₂H₂+ Br₂ ->C₂H₂+ Br₂
2009-11-08T16:32:20+01:00
1. 2C₂H₂+5O₂→4CO₂+2H₂O
2. 2C₂H₂+O₂→4C+2H₂O
3. 2C₂H₂+3O₂→4CO+2H₂O
4. C₂H₂+Cl₂→C₂H₂Cl₂
5. C₂H₂+Br₂→C₂H₂Br₂
6. nC₂H₂→-[-C₂H₂-]-n