Odpowiedzi

2009-11-08T16:17:53+01:00
1. przykładem może być np. jak masz jakieś młodsze rodzeństwo to wydarzeniem może być narodzenia brata lub siostry.
2. Może coś co od dawna chciałeś dostać, coś na co czekałeś,
3. Albo jakiś oczekiwany wyjazd wakacyjny z rodziną, którego nigdy nie zapomnisz.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:34:47+01:00
1. Jak uprawiasz jakiś sport np. piłkę nożną czy coś tam to możesz napisać o jakimś ważnym meczu :)
2. Jak masz dziewczynę to możesz napisać jak się z nią poznałeś , czy kiedy zaczeliście ze sobą chodzić , lub jak nie masz dziewczyny to wydarzenie jak się zakochałeś :)
3. Jakiś poprostu fajnie spędzony dzień , jakaś wycieczka , dzień z wakacji itp.


np. 12.10.2009 r. sobota
Drogi pamiętniku ( możesz też bez tego początku , ale lepiej brzmi z tym początkiem ) Dzisiaj miałem bardzo ważny dzień. Z chłopakami graliśmy mecz piłki nożnej. Graliśmy przeciwko ( i tu jakąś nazwe drużyny czy coś ) Wszyscy dali z siebie wszystko i oczywiście wygraliśmy ! Po meczu poszliśmy na pizzę świętować nasze zwycięstwo. Nasz trener był z nas dumy. Wszyscy w klasie gratulowali nam zwycięstwa. To był bardzo wyczerpujący mecz. Cieszę się , że wygraliśmy , ale ja i tak wiedziałem , że tak będzie :D Dzisiejszy dzień spędziłem bardzo miło , oby następny mecz też wypadł tak dobrze :)

( w środku tego tam jeszcze coś wymyśl , bo to chyba trochę mało , bo ja narazie podoawałam taki przykład )
4 5 4