Odpowiedzi

2009-11-08T16:19:40+01:00
30 000 * 4% = 1200
2 * (1200 - 20%) =2* 1180=2360

Odsetki z 2 lat to 2360 zł....
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:20:16+01:00
Po roku :
30 000 zł × 4% = 1200 zł

1200 zł × 20% = 240 zł

1200 zł - 240 zł = 960 zł

Po 2 latach :

30 960 zł × 4% = 1238,40 zł

1238,40 zł × 20% = 247,68 zł

1238,40 zł - 247,68 zł = 990,72 zł


960 zł + 990,72 zł = 1950,72 zł

Odsetki wynoszą 1950,72 zł
4 5 4