Odpowiedzi

2009-11-08T16:17:56+01:00
Archeolog prowadzący badania w terenie powinien posiadać odpowiednią sprawność i wytrzymałość fizyczną, która umożliwi prowadzenie prac w trudnych warunkach terenowych jak i atmosferycznych oraz częste trwanie w niewygodnej pozycji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:18:13+01:00
Archeolog jest naukowiec ,który zajmuje się wykopaliskami. Inaczej badacz , poszukiwacz .