Odpowiedzi

2009-11-08T16:20:00+01:00
Rozmnażanie bezpłciowe np. regeneracja pączkowanie poprzez rozmnóżki zarodniki fragmentację plechy poliembronia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:20:16+01:00
To rozmnażanie bezpłciowe,występuje u roślin.Polega na tworzeniu się organizmu z jakiejś jednej części.
A tu masz rozmnażanie (podział) bezpłciowe:
* regeneracja
* pączkowanie
* poprzez podział komórki
* fragmentacja plechy
* poprzez bulwy
* poprzez kłącza
* poprzez cebule
* poprzez rozłogi
* poprzez pączki zimowe
* przez rozmnóżki
* poprzez zarodniki
* poliembrionia

PRZYKŁADY:
-cebula
-paprotka
-liście
-szczypiorek
-grzyb
-bakterie


Pozdro ;)