Odpowiedzi

2009-11-08T16:19:47+01:00
Ponieważ strefa ta znajduje się między zwrotnikami a przedziela je równik na którym jest najgorętsza temperatura na ziemi
2009-11-08T16:19:58+01:00
Promienie słoneczne padają pod małym kątem i mają małą powierzchnię do ogrzania
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:22:00+01:00
Poniewaz promnienie słoneczne padają pod większym kontem czyli około 90 stopni a nie tak jak np na biegunie gdzie promnienie padają ponizej 30 stopni jest cieplej w strefie bo słońce pada pod własnie większym kontem
4 3 4