Odpowiedzi

2009-11-08T16:21:01+01:00
Dlatego gdyż tam najmniej promieni słonecznych dochodzi.
Chyba tak nie wiem...;)
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:21:07+01:00
Dlatego że na biegónach jest najniższa temperatura poniżej 0 przez co padający tam deszcz czy ulatniająca sie para szybko zamienia sie w ciało stałe czyli lód powodując całkowite zlodowacenie tamtego obszaru(sorka za błędy)
36 4 36