Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:29:29+01:00
Witam wszystkich rownie zwariowanych ludzi jak ja ;D

Nazywam sie <na przyklad> Edyta Romek i mam 16 lat ;D Uwielbiam sporty zespolowe jak i indywidualne :D Moje ulubione dyscypliny to: pilka nozna, koszykowna, biegi. Lubie takze zwierzeta :D Sama posiadam psa, kota,rybki oraz chomika. Uwielbiam jezyk polski , wf oraz jezyk niemiecki ;] Kocham imprezowac!! ;D Oraz aktywnie spedzac czas ;] jesli jestes rownie zakrecony/a jak ja napisz do mnie!! ;] moje e-mail: [email protected] lub napisz na gg 231232 :) Pozdrawiam!! ;]
1 5 1
2009-11-08T16:30:00+01:00
Drodzy czytelnicy!
Jestem bardzo samotny,ponieważ niemam przyjaciela, któremu mółbym wszystko powiedzieć grać z nim w piłkę itd.Proszę jeśli ktoś zechce być moim przyjacielem to niech napisze.

Pozdrawiam.