Które z tych czynników decydują o dużej rocznej amplitudzie temperatury powietrza ?

małe zachmurzenie , duża wilgotność powietrza , duża wysokość nad poziomem morza ,duża odległość od morza , niewielka odległośc od morza , skąpa roślinność , bujna roślinność .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:26:10+01:00
Duża wilogotność powietrza,bujna roślinność,duża odległość od morza
2009-11-08T17:23:46+01:00
Duża odległość od morza, bujna roślinność,duża wilgotność powietrza