Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T16:30:41+01:00
Przerastająca słupek grzybnia po pewnym czasie tworzy przetrwalnik (sporysz), dostają się na znamiona słupków roślin (głównie zbóż i traw),który wypada z kłosa na ziemię i tu zimuje.
2009-11-08T17:08:52+01:00
2009-11-08T18:55:40+01:00
Przerastająca słupek grzybnia po pewnym czasie tworzy sporysz, który wypada z kłosa na ziemię i tak zimuje.