Odpowiedzi

2009-11-08T16:37:28+01:00
1 dzień
21/75=7/25
2 dzień
13/75
3 dzień
75-(13+21)=75-34=41
31/75

Odp. Pierwszego dnia przeszli 7/25 część trasy, drugiego 13/75. a trzeciego 41/75.


31 4 31
Słabo!¿
No matematyk z Ciebie nie będzie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:39:15+01:00
1 dzień:

21/75= 21 : 3/75 : 3= 7/25

albo

21 : 75= 0,28

2 dzień:

13: 75= 0,17

13/75

3 dzień:

21+13=34
75-34=41

41 : 75= 0,55

41/75
34 2 34
2009-11-08T16:40:39+01:00
75km=3 dni
1 dzień=21km
2 dzień=13km
3 dzień=75-(21+13)=41km

1 dzień-100%*21/75=28%
2 dzień-100%*13/75=17,(3)%
3 dzień-100%*41/75=54,77%