Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:39:25+01:00
A) (√128 +√50)*√2 = √256+√100 = 16+10 = 26
b) √121-√162+√200 = 11-9√2+10√2 = 11+√2
c)√72+3√18+√8 = 6√2+9√2+2√2 = 17√2
d)(4√3+√12-√75)*√3 = 4*3+√36-√225 = 12+6-15 = 3
e)(√2-3√3)² = 2-6√6+27 = 29-6√6
f) (√5+3√2)*(√5-3√2) = 5-3*2 = 5-6 = -1
1 5 1
2009-11-08T16:45:04+01:00
A
(√128 + √50)razy √2 = √256 + √100 = 16 + 10 = 26
b
√121 - √162 + √200 = 11 - 9√2 + 10√2 = 11 + √2
c
√72 + 3√18 + √8 = 6√2 + 9√2 + 2√2 = 17√2
d
(4√3 + √12 - √75) razy √3 = 12 + 6 -15 = 3
e
(√2 - 3√3)² = 2 - 6√6 + 27 = 29 - 6√6
f
(√5 + 3√2)(√5 - 3√2) = (√5)² - (3√2)² = 5 - 18 = -13
2009-11-08T20:12:59+01:00

(√128 + √50)razy √2 = √256 + √100 = 16 + 10 = 26
b
√121 - √162 + √200 = 11 - 9√2 + 10√2 = 11 + √2
c
√72 + 3√18 + √8 = 6√2 + 9√2 + 2√2 = 17√2
d
(4√3 + √12 - √75) * √3 = 12 + 6 -15 = 3
e
(√2 - 3√3)² = 2 - 9√9 = 2-9*3=2-27=-25
f
(√5 + 3√2)(√5 - 3√2) = (√5)² - (3√2)² = 5 - 18 = -13
4 5 4