Odpowiedzi

2009-11-08T16:31:13+01:00
Sól z pieprzem - rozpuścić w wodzie: sól sie rozpuści a pieprz nie, nastepnie przesączyć i wykrystalizować sól z wody (lub ługowanie)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:31:05+01:00
1) w sposob mechaniczny: mozna wydmuchac pieprz od soli poniewaz jest lzejszy
2) rozpuscic sol w wodzie a pieprz skoro sie nie rozpuszcza bedzie plywal na powierzchni wody a nastepnie przefiltrowac ten roztwor, pieprrz zostanie na bibulce a by odzyskac sol mozna ja wykrystalizowac z roztworu wodnego
1 5 1