Odpowiedzi

2009-11-08T19:46:21+01:00
A) sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

b) sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

c) poziomka-sarna-lis-pchły

d) poziomka-gąsienica-Żaba

e) poziomka-ślimak-Żaba
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T20:43:12+01:00
Sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

LIŚCIE ZIEMNIAKA-STONKA-BAŻANT-LIS

poziomka-sarna-lis-pchły

poziomka-gąsienica-Żaba

poziomka-ślimak-Żaba