Podane materiały podziel na substancje, mieszaniny jednorodne i niejednorodne.
Złoto, śól z kredą, siarka, brąz, tlen, cukier, musztarda, powiertrze, kreda, żelazo z mąką, piasek z cukrem.

help!!! sorki ale nie moge dać więcej pkt za odpowiedź bo nie mam... ale z góry dzieki
pierwszą odp ocenie na najlepszą

3

Odpowiedzi

2009-11-08T16:41:20+01:00
Jednorodne
Złoto
siarka
brąz
tlen
cukier
powietrze
kreda


niejednorodne
sól z kredą
musztarda
żelazo z mąką
piasek z cukrem
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:42:24+01:00
Złoto - substancja
sól z kredą - miesz. niejednorodna
siarka - substancja
brąz - miesz. jednortodna
tlen - substancja
cukier - substancja
musztarda - mieszanina jednorodna
powietrze - mieszanina jednorodan
kreda - substancja
żelazo z mąką - miesz. niejednorodna
pisek z cukrem - miesz. niejednorodna


też miałem taką pracę domową więc wiesz
27 4 27
2009-11-08T16:44:05+01:00
A) jednorodne: Złoto, Siarka, Brąz, cukier, Kreda,
B) Nie jednorodne: Sól z kredą, tlen, musztarda, powieterze, żelazo z mąką, pisaek z cukrem.
mam nadzieje że dobrze ;)
15 3 15