Odpowiedzi

2009-11-08T16:44:41+01:00
Wady :
bezmyslny
pochopny
nierozwazny (synonim)

Zalety:
odwazny
dzielny
wspolczujacy
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:50:22+01:00
Zarozumiały,uważal inne dzieci za nie dorosłe,szybko się obrażeł i denetwuje,sięgał złym wpływem na inne dzieci i namawiał ich do złych czynów,skryty,małomówny,nie lubił rozmawiac na tematy osobiste,zamknięty w sobie i tajemniczy ,odważny,pomocny i uczynny,
14 3 14