Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T16:47:16+01:00
2009-11-08T16:54:34+01:00
A) równoległobok
podst. 1,5 dm = 15 cm
wys. - 4,5 cm

P=a*h
a-15 cm
h-4,5cm
P=15 cm * 4,5cm=67,5

b) trójkąt
P=a*h/2
a-6 cm
h-92 mm = 9,2 cm
P=6*9,2=55,2

c)trapez
P=(a+b)*h/2
a-18 cm
b-1,2 dm - 12 cm
h-0,05m - 5cm
P=(18+12)*5/2
P=30*5/2
P=150/2
P=75

d)romb
P=e*f/2
e-4,8cm
f-2,5cm
P=2,5*4,8/2
P=12/2
P=6


chyba dobrze xD

1 5 1
2009-11-08T16:57:18+01:00
A)1,5dm=15cm
15cm x 4,5cm= 67,5 cm (kwadratowych)

b)92mm=9,2cm
6cm x 9,2cm= 55,2 cm(kwadratowych)
55,2cm : 2= 27,6cm (kwadratowych)

c)1,2dm=12cm
18cm +12cm=30cm
0,05m=5cm
30cm x 5cm :2= 75cm (kwadratowych)

d)2 i 1/2cm = 2,5cm
2,5cm x 4,8cm : 2 = 6cm (kwadratowych)