Odpowiedzi

2009-11-08T16:46:20+01:00
3,425-3,4
53.826-53.9
15.163-15,2
6,027-6
2009-11-08T16:47:03+01:00
Do jednosci :
3, 54 , 15 , 6

do dziesiatych :
3,4 ; 53,8 ; 15,2 ; 6,0

do setnych :
3,43; 53,83 ; 15,16 ; 6,03
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:22:09+01:00
3,425:
Do jedności:3
Do cz. dziesiętnych:3,4
Do cz. setnych:3,43

53,826:
Do jedności:54
Do cz. dziesiętnych:53,8
Do cz. setnych:53,83

15,163
Do jedności:15
Do cz. dziesiętnych:15,2
Do cz. setnych:15,16

6,027
Do jedności:6
Do cz. dziesiętnych:6
Do cz. setnych:6,03