Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T16:46:48+01:00
Egatywne znaczenie:
* powodują choroby (np. choroba Heinego-Medina, grypę, ospę)

Pozytywne zaczenie:
* bakteriofagów używa się do zwalczania neiktórych bakterii chorobotwórczych
* ...i do diagnostyki zakazeń bakteryjnych
* są dobrym obiektem do badań genetycznych
* jeśli dobrze pamietam, są przydtane przy tworzeniu bibliotek genomowych
22 4 22
2009-11-08T16:49:06+01:00
Pozytywne:
...
negatywne:
-rozmnażają się wewnątrz zywej komórki
-dostanie się do organizmu wirusa dobrawadza do namnażania kolejnych wirusów
-zachowuja sie jak twory materii niedozywionej
-wywołują choroby
87 4 87